Söndag,

Aaargh, blev väckt tjugo över nio imorse. Det är kanske inte så farligt men eftersom jag somna vid fyra inatt så fick jag alltså bara sova i 5 timmar typ. Haha! Aja, blev lite sur iaf. Menmen, följde med Amelie och hennes familj till hennes mormor i Hästveda idag. : ) Vi hade inget och göra så vi gick till en ica-affär i närheten och köpte godis. Sen när vi kom tillbaka ville hennes mormor att vi skulle gå dit en gång till för hon hade inget att dricka hemma. Så det var bara att traska dit igen, gå in och köpa en läsk. Amelie skämde ut sig lite, haha! När vi kom ut kom vi på att vi skulle köpt en till läsk, så då fick jag gå in. Han i kassan stirrade helt konstigt, och frågade: Jasså, en till läsk?
Pinsamt!

Sen fikade vi, och glodde på tv. Det var sånt där faktagrej, eller nåt. Men iaf, där va en pojke som föddes med tarmarna utanför kroppen. :S Så jävla äckligt!  Menmen,  läkarna fixade det. Maha!

Nu är jag hemma, ska  packa lite grejor för sen vid nio hämtar Andy och Marcus mig. Ska sova hos älsk inatt!<3

Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0