Söndag, 20/1-08

Jag hatar söndagar!! Dels för att helgen är slut och det finns inget man kan göra, dels för att det innebär skola imorron. Menmen, livet går vidare.
Det känns som om livet bara rinner ifrån mig,  jag har så mycket jag skulle vilja göra innan 18-årsdagen men ändå sitter jag bara hemma och glor.


Igår lekte jag med lilla Julia en stund, sen åkte jag med Lina till stan för att titta på streetdance. Ganska kul men ingen av oss vågade vara med och prova. När det var slut åkte vi till Mc Donalds och käääka :) Resten av dagen var jag med Lina, vi sjöng singstar och dansade på hennes dansmatta, maha! ;)
På kvällen kom Andy och Marcus för att hämta mig. Sov hemma hos älsk och det var mööjs!

Idag har jag inte gjort nånting alls. Tråktråksöndag!

Pyss<3



Kommentarer
Postat av: Emma

sjuukling, det märks verkligen när du inte är i skolan. tråkiigt :) fast du missade inte så värst mycket idag xD haha.. datorkunskapen var sååå booooorrriiiing :P

2008-01-21 @ 19:50:48
URL: http://emmasigmund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0