Lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag! :)

En vecka sedan jag skrev här nu, det blir bara värre och värre. Haha! Tänkte skriva lite om alla dagarna men minns inte så mycket så dom blir inte så detaljerade. Eller jo, kanske fredagen. :)

Lördag: Sov med Macki hemma hos mig, gjorde inte ett dugg på hela dagen.
Söndag: Åkte hem till Macki men kommer inte ihåg vad vi gjorde. Hehe!
Måndag: Åkte hem till mig igen och gjorde typ inget mer.

Haha, intressanta dagar jag vet :)

Tisdag: Skolan började, vilket innebar plugg direkt igen. Suck! Menmen, slutade kl 12 så gick inom min gamla skola på hemvägen. Hihi, lärarna är mycket trevligare mot en nu än vad dom var när man gick där.
Onsdag: Skola, vi valde nya basgrupper. Det tog sin lilla tid men jag blev iaf nöjd med min. :) Efter skolan kom Macki till Hässleholm för vi skulle köpa byxor. Efter tre par hittade han ett par han ville ha, men jag gillade inte dom. Fast sen när jag så honom ha dom på sig en stund här hemma börja jag gilla dom.
Torsdag: Skola, slutade 2 men stannade kvar i skolan med Emma och Emelie. Skojskoj! Öppet hus idag ju, haha.. Orkar inte skriva så mycket om det mer än att det var tråktråktråk!
Fredag: Var ledig eftersom det var öppet hus kvällen innan. Följde Marcus till hans skola, satt och väntade på honom i två timmar. Jag var så satans trött så jag la mig ner på bänken, där va ju ändå ingen annan. Jag somnade, och vaknade av att jag hörde någon som pratade. Jag vände på huvudet för att kolla, och fy vad pinsamt, det satt tre killar på bänken bredvid och snackade. Gissa vem som satte sig upp illa kvickt och stirra ner i boken med kinder röda som en julgranskula. Haha!! Som tur var gick dom efter en stund. Sen kom Marcus och vi åkte hem till honom. Hans syster Jennifer skulle ett ärende i Höör så vi åkte med henne in igen, och åt på pizzeria viking. Sen traskade vi runder i Höör lite tills bussen skulle gå. När vi kom hem till Marcus somnade jag på soffan, och sov tills mamma skulle komma och hämta mig. När jag kom hem skulle jag bara byta om sen gick jag hem till Lina. Filmkväll med girlsen ju<3

Sen nu sitter jag här framför datorn och är astrött. Men jag saknar min Mackiälskling för mycket för att logga ut från msn. Haha, patetiskt jagvet ;)

Duärminochjagälskardig!<3

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0