Jag är så trött på dig nu!

Att du inte fattar, du var ett stort jävla misstag och det som hände kommer aldrig mer hända! Han tycker inte om dig,  har aldrig gjort och kommer aldrig göra det heller.  Jag vet att jag gjorde fel, men du kan väl ge upp någon gång och sluta bete dig som om du vore 5 år?! :/    Ingen av oss mår bra av det du håller på med, och det är nog mest du som mår dåligt av det. Så jävla barnsligt att be dina kompisar ringa, och dessutom snacka en jävla massa skit som du inte har en satans aning om!! Jag har aldrig bett att du ska sluta tycka om honom, men du kan ju sluta vara så jävla besatt att du inte kan låta honom vara. Du förstör bara din vänskap med honom, vilket är tråkigt eftersom ni har känt varann sen ni var små. Jag tycker synd om dig, som måste leva med en sån personlighet. Det sägs att man ska vara sig själv, och du är verkligen det. En stor jävla SKITHÖG!
Fattar du inte?! Det är slutlekt nu, det är allvar. Det är över för dig, om det ens fanns "något" för dig.

Allt vi sa till varann innan vi slutade nian, var det bara skitsnack?!  Allt som hände de där sista veckorna innan vi slutade och därmed skulle bli ovänner för en sådan sak?!  Jag förstår inte!  Även om jag vill, så kan jag inte förstå varför du gör såhär..
Jagorkarintemer!

Men ändå tänker jag på dig ibland, på de fyra åren vi kände varann. Kände jag verkligen dig? Jag trodde det, men tydligen hade jag fel.

Jag saknar det som vi hade, "vänskap" trodde jag det var... På något underligt, konstigt jävla sätt kommer jag nog alltid sakna den tiden då vi "visste var vi hade varann"..

Synd bara att du ska bete dig som en idiot, en idiot som är nollställd och som inte har någon alls koll på verkligheten. Jag hoppas att du någon dag inser vad du håller på med. För i längden kommer det inte funka. Du kommer bli ensam kvar om du inte växer upp och mognar snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0