Tisdag, 26/2-08

Första dagen på praktiken idag då, gick faktiskt ganska bra. Första dagen har man ju en ursäkt för att man inte säger eller gör så mycket. Man måste  ju läära sig alla namn och sånt :P Menusch så jobbigt det var att gå upp halv sex imorse!! :/ Aja, fick ju sluta en timme tidigare så, och min handledare är helshjysst (stavning^^)

Skulle egentligen åkt med Marcus till hans moster i hbg ikväll men dom körde utan mig, elr ja, dom ville inte köra inom Sösdala för det blev en omväg för dom då :/

Min familj är sjuklingar, både pappa och min ena svägerska har åkt på en sån fedeförkylning+fått bihåleinflammation. Storebror är allmänt sjuk, och jag, jag är som vanligt helt borta ;)  Haha, nej. Jag vet inte vad det blev av detta inlägget, men ja, jag är knäpp:)

Nu ska jag och mammi gå hem till storebror och fika. Mys! <3

Pyss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0