Onsdag, 13/2-08

Hihi, idag tänkte jag vara smart/bra så jag delade in mitt blogginlägg i kategorier. Mest för att jag inte har något annat att göra .. Men ändå :)


Skola:
I måndags hade vi datakunskap och jag fick mvg, som typ resten av klassen. :)
Igår hade jag omprov i matte, det gick skit, ännu sämre än förra tror jag.. :S
Menmen..
Idag hade vi handledarträff inför APU:n vecka 9-11. Min kom inte, vet inte ens vad hon heter.
Några i klassen skulle stå där framme och berätta om våra kurser (arbetsmiljö & säkerhet, medicinsk grundkurs)
och såklart blev det jag och Emma. Mvg-barnen själva! Haha, nej skämt å sido..
Men ja, nervöst som fan. Jag hatar sånt.. :/ Haha!

Fritid:
I måndags gick jag, Emma, Madde, Emelie och Natha och fikade efter skolan. Mysmys. :D
Fick veta en massa smaskiga hemlisar, och jag delade med mig av mina egna såklart. :)
Igår åkte jag hem till Marcus på källen för att sova där, ännu mera myys! <3
Emma(+pojkvän), Emelie & Madde följde med mig för att beställa klipptid , fick en tid på måndag så vi får väl se hur det blir. Funderar på att klippa lugg men jag vet inte.. Det fixar sig säkert! :D
Idag träffade jag Malin på bussen hem. Längesen man träffade henne, blir ju inte så mycket av det nu när man inte går i samma klass längre.. :( Så vi bestämde oss för att ändra på det, elr ja. Vi skulle ses på lovet iaf. :)

Familj:
Storebror Jimmy+barn kom och hälsa på lite ikväll, trevlaaans. ; )
Mammish hjälpte mig med läxan, hihi.. Hon är en snällish ibland :)


Menmen, det var väl typ allt jag hade att skriva idag..
Pyss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0