Måndag, 25/2-08

Sammanfattning av dagarna jag inte har skrivit om här:

Tisdag eftermiddag:
Åkte då som sagt hem till Emma, vi gick lite runder i stan och
sen åt vi på Graffiti (stavning). Gott var det iaf :)
Sen gick vi hem till henne och typ tog det lugnt och lekte lite med hennes småbrödrar, trevligt :)

Onsdag:
Vaknade tidigt, satte mig vid datorn, Jimmy (storebror) ringde och ville att vi (jag&mammi) skulle komma och äta frulle. Så det gjorde vi :) Satt och snackade åsså frågade jag mamma om jag fick åka till Madde dagen efter (singstarkväll), och då blev hon typ skitsur och bara reste sig och gick. Jahopp, så jag ville inte gå hem för då hade hon fått utbrott på mig :/ På eftermiddagen kom Marcus så då vågade jag gå hem :)  Myyys på kvällen <3

Torsdag:
Sov lääänge,  jag och Marcus drygade oss fram till halv tre-tiden, sen gick vi hem till pappa (d.v.s. jag, Emma Hansson var ute och gick, rörde på mig i hela 25 minuter)!! :O  Maha! :D

Fredag:
Jag gck upp vid sju för att ge mamma frukost på sängen, hon fyllde ju trots allt år :) Sen vid nio åkte jag och Marcus till stan för att impulshandla något till mamma. Maha! ;)  Sen hem till honom,  och sen hem till mig på kalas :) Haha, krängde smörgåstårta jajävlar :D Efter det hem till Marcus igen för att sova där :)

Lördag:
Drygade hos Marcus, men var faktiskt ute och gick i 20 min :D Åkte hem vid halv 6, duschade och lite sånt sen stack jag till Lina på fest. :) Det var ganska lugnt och nästan lite tråkigt till en början, men efter två timmar började det komma folk som inte skulle vara där :S  Jag fick ta hand om en tjej som spydde, låg och skakade och hade asont i magen. Menmen,  när det kom ännu mer oinbjudet folk blev det slagsmål. Inte så bra, sen hände det en massa annat skit som inte behöver nämnas här.. :/
Men ja, hennes mamma kom hem efter att någon hade ringt henne och då hade nästan alla stuckit.
Var hemma vid halv 3.

Söndag:
Sov länge, gick upp och åt frukost. Kollade om internet funkade men nej, inte det inte. Åkte hem till pappa och var där i några timmar, sen körde jag och mamma för att hämta Marcus <3

Måndag:
Praktik i tre veckor nu då, men jag hade tur och är ledig idag :D VILL INTE PÅ PRAKTIK! :'(
Imorgon börjar jag kvart i sju och slutar inte förräns kvart över fyra :S ORKAR INTEE!! :S
Men ja, jag är hungrig nu, så detta får avsluta :)

Pyss<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur gick första dagen på praktiken:)?

2008-02-25 @ 20:44:24
URL: http://emmasigmund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0