Fredag, 8/2-07

Hej! Jag heter Emma och jag är seeeg på att skriva blogg numera.. Såå, det får vi ändra på. Maha, som jag har sagt nu några gånger. ; )

Men, aja. Veckan som har gått har varit najjs. Allt har bara flötit på typ.. Eller nja, inte det där jag skulle skriva om huden, och varkens engelskan eller svenskan är klar. :S Öhm, veckan var nog inte så fantastisk som jag först tänkte.. Menmen, haha.. Kul med kompisarna iaf, dom är typ crazy hela högen. ; D

Idag hade vi Pia för en gångs skull, och det var faaantastiskt jämfört med att ha Christina. Jag lovar, det finns ingen drygare människa än den sistnämnda.. Och dessutom blir man typ helt särbehandlad av henne! Nejminsjäl, Pia är bra, hon är godkänd. Elr nej, hon får ett vg. :)

Denna helgen ska jag plugga, plugga och plugga. Eller nej, kanske hitta på ngt annat med.
Nån frivillig?? :D


Nu ska jag gå och bada med älskling<3 Han är min bästis! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0