Fredag, 15/2-08

Sov hos Marcus inatt, och imorse när jag skulle åka med bussen körde den bara förbi mig. Bara sådär. Vi var typ tre meter från "busskylten" när den kom, så vi skyndade oss fram till den dära skylten. Det var faktiskt inte så jävla mörkt så bussen såg oss, och saktade in, sen när vi var på väg till ingången bara börjar chaffisen gasa som fan och kör igen. !!!!
Vafan, ?! Varför, till vilken anledning?! Jag fattar inte?!
Så jag fick åka med Andy till Höör och fick ta 8.02 tåget. :/ Kom en kvart försent till skolan. Menmen.. Irriterad blir man ju..

I skolan gick jag, Emma, Emelie och Natha till syon (hade fått tid) för att prata om extrakurser och jisses vad den tanten kan prata. Maha! Men ja, det gick ju bra, man fick veta lite mer om vilka betyg man behövde och sånt.. :)

Efter skolan gick jag, Emelie och Madde till stationen, jag tog tåget till höör 15.24 och sedan bussen från höör till sösdala 15.42. Då var jag ändå framme samtidigt som jag hade varit om jag hade tagit busen från hässleholm 15.40. :) Det var smockat på tåget så jag fick sitta i Emelies knä. Hahaha!!

Aja, sen när jag om hem satt jag lite vid datan, sen kom Lina. Vi gick till pizzerian och käka :P Sen gick vi till vår gamla skola, haha. En niondeklass hade disco för 3:or-6:or. Och vi fick typ komma in, tihi! Det var faktiskt ganska kul, elr nej. Men bättre än att bara sitta hemma en fredagskväll. :)

Jag saknar min älskling nu, han som alltid finns där, han som alltid är varm, han som är mitt allt! <3

Men ja, typ, slut? :)

Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0