Nyårsafton ;D

Längesen jag skrev här nu. Dagarna rullar på och snart är det 2009.

Tänkte göra en snabb sammanfattning av vad som hänt sen sist ^^
Den 23 var jag med mamma och handlade det sista inför julen, åkte till Louise en runda för att byta julklappar och sen på kvällen köpte jag och mamma en gran, en pyttegran :)

24 dec: Julafton :D :D :D
Väcktes av mobilen, det var min storebror som ville att jag skulle följa med till stan. Inhandlade lite smått och gott, mest sådant onödigt som man egentligen hade klarat sig utan. Åkte hem till dom och började göra vid allt, städa, förbereda maten osv... Lite innan tre kom alla och vid tre satt dom flesta och tittade på Kalle Anka med vars en glöggkopp i näven.
Och ja, sen åt vi och vid sex kom "tomten" och sen flöt kvällen på..
Sov över hos Annelie och Jimmy :)

25 dec:
Degade hos Annelie och Jimmy fram till fem då vi körde till Mackis hus (han var i Norrköping) för å mata katterna. Fixade till mig där lite snabbt sen stack jag till Rollan. De skulle va filmkväll va de tänkt men ja, de blev typ fest.
Pappa hämtade mig vid elva :)

26 dec:
Blev väckt av att Emelie skickade hur många sms som helst -.-
Tog mig upp ur sängen, lagom sleden sen gårdagen (fast att jag bara var där till elva) xD Duschade och sånt sen körde pappa mig till Emelie :) Vi degade oss fram till halv fem då vi drog till Elan (Emelie skulle jobba och jag skulle käka där^^)
Efter en timme kom Madde, Eric och pappa och åt med mig. Sen körde Eric hem och lämnade moppen medans jag, Madde och pappa körde till preem, sen hämtade vi Eric, körde till Macki och lämnade av mig och Madde. Vi skulle mata katterna och under tiden hämtade Eric och pappa Kevin i Hörby ^^
Förfestade i luddan hos Rollan innan jägers. Drygt som fan i början, men sen vid nio kom det fler och lite innan tio hämtade vi Emelie i Höör :D Fast Kevin blev sjuk så han kom aldrig till jägers. Stack inte till jägers förräns vid tolv, hade askul men var tvungna att åka hem vid ett så ja. Jag och Madde sov hos Emelie.

27 dec:
Vaknade relativt tidigt men vi vågade inte gå ner för vi trodde vi skulle få utskällning av Emelies föräldrar xD
Men ja, stannade på hennes rum till halv två, sen gav vi upp hoppet om att dom skulle köra iväg så vi gick ner och åt frukost. Och ja, vi mådde som vi förtjänade...
Vid tre kom Eric och vid fyra körde han Madde till stationen, sen degade vi hos Emelie tills Macki kom och hämta mig.
Kvällen blev inte den bästa, och de kan man ju förstå. Men jag är glad att det blev som det blev. För jag älskar dig mest av allt! Det finns ingen som du! ♥♥♥
Senare samma kväll kom Eric och Emelie med mat till mig :) Tack små änglar ;)

Nu måste jag duscha för ska iväg sen, så skriver mer imorron xD

Vi ses!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0