grattis.... nu kan ni gotta er åt mitt helvetiska liv lite...

du har tappat kontakten med din pappa,
men du bryr dig inte?

allt är åt helvete mellan dig och mamma.
du vet varför det blivit såhär,
och du vet vad som är fel,
men ändå så fortsätter du?

du skäller ut mina syskon,
så fort något inte är bra.

du respekterar absolut ingen annan än dig själv,
om ens det..

för,
behandlar man sin familj så..
har man ingen respekt alls i kroppen.



vill inte att det ska vara såhär. men du förstår inte, det är det ingen som gör.
nej fan, skyffla över allt på mig, jag är ju minst och så men ska tydligen klara mest?

ingen av oss mår bra av detta,
så sluuuuuuuuuuuta nu förihelveteee.

JAG ORKAR INTE MER!

HAR NI NÅGRA PROBLEM SÅ KOM INTE TILL MIG,
JAG HAR NOG AV DOM SJÄLV!















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0