4 december

09.23 - Imorse när jag vaknade hade jag så jävla ont i halsen och kunde inte svälja, gjorde jag det (vilket jag var tvungen till) skjöt smärtan ändå ut i öronen! Fifan -.-
Så jag fick stanna hemma från skolan idag, inte bra :( Och tråkigt!
Har typ ingen röst heller så vill jag något måste jag skriva xD
Men ja, nu ska jag leta fakta om hur de firar jul i Australien, på engelska -_-

16.29 - Tog lite hostmedicin för en stund sen så just nu mår jag bättre :)
Har kollat på två filmer (the notebook & bridget jones dagbok).
The notebook var lite mysko med en jättesöt berättelse ^^
Den andra filmen vara bara för att vi läser om henne i skolan just nu xD
Hittade inget om "jul i australien" så det sket sig,
och alla är helt osociala på msn -.-
Blöblä, jävla pissdag :(

Nu kom Annelie och Jimmy med ungarna,
ge mig ork?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0