4-5 december

Nu har jag druckit upp min varma mjölk, och självklart uppenbarar sig hostan omedelbart.
Happy me lix...
Satt uppe lite för länge vid datorn men somnade innan tolv iaf, fast den sömnen kunde jag ju glömma.
Väcktes av min hosta då, en sisådär 30 min efter att ha somnat.
Och nu sitter jag här. Svettas, fryser, dricker varm mjölk, käkar halstabletter, tar hostmedicin och tycker synd om mig själv. Nu är klockan 01.18, om ca 5 timmar ska jag gå upp. Ska inte till skolan :( Det kommer inte funka.
Men jag har ett viktigt ärende som inte kan vänta så ska upp tidigt och iväg till stan ändå, dessutom får mamma inte veta att jag inte är i skolan. Efter det tänkte jag åka hem till hjärtat mitt<3 Och ja, ni som läser som går i min klass. Jag är hemma från skolan och är med Marcus, för smittar jag har han redan blivit smittad. Och vem känner sig inte mer trygg/lugn i sin älskades sällskap?
Nej, juste :)
Lockade Marcus till att logga in på msn med , så jag har lite trevligt sällskap :) 
Usch, jag som skulle ha kul i helgen -.-
Eller ja, på lördag. Då är det fest hos Rollan minsann. :D
Hoppas bara att min hosta inte är alltför jävlig :(
Ska vara med Rollan innan på dagen med, vi skulle tydligen åka och köpa gardiner och sånt x'D
Nej nu har jag typ inget mer att skriva, mer än att jag saknar Emeliegumsan<3




Det vi har tillsammans är ingen vanlig vänskap.
Nej, det är så mycket mer så jag skulle kunna skriva en hel roman!
Jag älskar dig vännen, du är underbar!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0