3 december

Igår: Skola 10.10-14.40 :)
Direkt efter skolan tog jag tåget till Höör, sen bussen till Hörby där jag fick byta till bussen som går till Malmö.
Hoppade av i Osbyholm där Mackiälskling mötte mig :) Han passar sin morfars hus denna veckan så vi hade huset för oss själva ^^
Det blev myskväll med film och godis men dock alldeles för sent :/

Upp imorse, trött som ett as pga hostan som höll mig vaken hela natten typ.
Andy körde mig till Hörby där jag tog bussen till Eslöv och sen tåget därifrån till Hässleholm.
Jobbigt, ja en aning xD
Kom till skolan (idrott första lektionen) men konstaterade ganska snabbt
att min hosta inte lät mig vara med på idrotten -__-
Så nu sitter jag här helt ensam och väntar på att de andra ska komma från idrotten så vi kan gå å äta xD
Sen har vi svenska i en timme, sen slutar vi.
Lönt och ens komma hit idag? -.-

Men ja, helgen kommer bli najs om det nu blir som jag vill ;)
Vi ses, fuckers*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0