22 december

Snart julafton och jag hoppas på det bästa även om jag inte får fira med älskling :)

I lördags åkte jag till Marcus efter att jag hade passat Miranda och Felicia.  Fick 100 kr av Jimmy för att jag hade stått ut med dom i fyra timmar. Så köpte lite gottit av Rollan ^^ Duschade och åt sen drog vi på fest i Höör hos Tim. Askalas, jag hade iaf kul xD
Drog hem lite efter två, satt en stund hos Rollan men de blev stelt så vi gick hem och la oss.
Pappa hämtade mig i luddan lite efter tio igår ( skulle hem och passa Julia ). Macki hänge med :D
Slöade framför tv:n, mådde skit. Fy faan -.-
Idag åkte vi med pappa till Nova Lund, fast det tog lite längre tid att komma dit än vad vi hade räknat med för ingen av oss hittade xD Men ja, efter trekvart hittade vi ( fick fråga efter vägen på statoil ), köpte två par stövlar, en klänning och nya strumpbyxor ( det har gått hål i mina, på stortån:O ). Köpte även julklapp till Louise och Marcus :) På hemvägen lämnade vi av Marcus hemma hos honom för jag skulle till Lina och "fira jul". Vi bakade pepparkakor, å lite julmat och tittade på film.

Imorgon ska jag först med mamma till City Gross och sen till Louise och byta julklappar :)
Sen hem igen och fixa med granen.
Förhoppningsvis träffar jag Marcus en stund med, för på onsdag morgon åker han iväg till Norrköping och kommer inte hem förräns på söndag!!!!!!! :O

/ e
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0