20 december

Det blev mysdag med älskling i torsdags fram till tre då vi tog bussen hem till pappa.
Vi skulle julpynta sa han, men när vi kom dit stod han bara och skällde på mig.
Fast efter någon timme blev det bättre, å ja.
Han bjöd på julmat å sånt gottit ^^
Sen sov Marcus hos mig till igår.
Först va de skola för min del -.-
Busshelvetet va försenad så fick gå till skolan, och eftersom vi skulle va i aulan fick jag typ springa xD
Asjobbigt..
Men ja, satt i aulan en timme och tittade på när lärarna skojade, typ.
Sen va de fika och julklappsutdelning i klassrummet. Ganska mysigt faktiskt (bortsett från att vissa inte har någon som helst respekt för andra).

Slutade vid tio och Emelie skulle hänga med mig hem så vi tog bussen kvart över elva :)
Va hemma i en timme typ sen kom Andy och hämtade oss, körde hem till dom och dumpa oss där sen körde dom vidare till Malmö. Efter en timme kom Rollan och joinade xD
Vi snackade en massa skit och jag käkade upp hennes godis ^^ Sen kom Macki och då hade dom ätit på Mc Donalds så då åkte jag, Emelie och Rollan till Hörby och köpte kebabtallrik :D xD
TJOCKT
Sen käka vi de hemma hos henne och sen stack jag och Emelie tillbaka till Macki. Eric, Jimmie och Vicky hade kommit och vi skulle "glo på film" så ja..
Dryyyyyyyyyyyyyygt eller vad? :O
Titta på film gör man när det inte finns något annat att göra, det är så jävla osocialt -.-
Haha, och jag somnar alltid xD
Fast sen körde alla förutom Emelie och Eric en runda till Höör :P
När vi kom tillbaka stack jag till Rollan en stund igen, men sen skulle hon och hennes pappa köra hennes bror till tingvalla så då gick jag till Macki igen ^^
Vi drack lite å snackade en massa.
Sen drog Jimmie och Vicky hem å då blev de helt drygt typ.
Så vi gick å la oss xD
Idag har vi inte gjort ett skit än sålänge..
Blev hämtade av min käre storebror lite innan elva och nu sitter vi här hemma hos han, ska passa hans barn till fyra.

Sen efter det hoppas jag att Andy ville hämta mig :) Så jag kan träffa hjärtat (a)
Ikväll blire nog fest ;D
Såååååååååååå, vi ses snyggingar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0