17 december

Först vill jag bara säga att jag och Marcus har varit tillsammans i 1½ år idag :D
såå, grattis på oss ;) <3

Igår satt jag uppe jävligt länge och skrev arbete, om organdonation.
Fast jag blev trött så gick och la mig innan det var klart så fick skriva klart det i skolan idag.
Så mellan tio och två satt jag och skrev på mitt arbete -.-
orka, ska ALDRIG mer vara ute i sista minuten..
Sen skrev jag en liten del på Emelies åsså ^^
Snäll som jag är xD
Sen hade jag följe med Josse till stationen och nu sitter jag här..
Ska åka till Macki men vet inte om mamma vill köra :(
Och pappa jobbar..
Men ja, det löser sig :)

Ska sova hos älskling inatt för vi är lediga imorron :D <3
Kanske träffa Emelie en stund med :)

Nej nu ska jag inte skriva mer onödigt.
Inte idag iaf xD
Blöblää, jag har ryck..
xD xD xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0