16 december

wawawa? ;)
haha.
jag är glad och bekymmerslös :)
det är skönt.
skönt som fan. xD

Egentligen inte för sitter just nu och skriver ett arbete som ska lämnas in imorgon och det är lååååååååååångt ifrån klart :/
Men jag har ju hela TRE läsare så tänkte jag var tvungen att blogga ^^
Stack tidigare från skolan igår och åkte till systern min, åt helvete med det.
Åkte till Höör där jag, Macki, Jimmie och Eric skulle käka pizza. Macki kunde inte för ingen ville hämta honom sen, och när jag kom till pizzerian sa Emelie att Eric precis hade smsat och sagt att han och Jimmie inte heller skulle komma. :O wawawa?!
puckon.
-.-
surt,
surare än piss -.-

Men Madde och Otto kom så jag käkade med dom istället :D
Efteråt när vi väntade på att Emelie skulle sluta stack vi å köpte godis.
Vid nio cyklade jag och Emelie hem till henne, snackade lite och sånt sen gick vi och la oss.

Vaknade tjugo över sex imorse av att det skakar som fan, fattade ingenting typ och Emelie skrek: Vad händer Emma?! :O

Haha, nawe. Tror de va ganska många som blev rädda :P
Fick reda på sen att de hade vatt ett jordskalv som mätte 4,7 på richterskalan (stavning??)
Men ja, åkte till Danmark med klassen och parallellklassen för och titta på utställningen "bodies" vilket tog typ en halvtimme sen hade vi typ tre timmar som vi fick roa oss själva på..
Kallt :s

Uäää, jag orkar inte skriva mer. Och måste verkligen skriva klart mitt arbete nu :(
P.g.a av den jävla skolan kunde jag inte sova med hjärtat idag heller :'(

Saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0