15 december

Wawawa?? Helgen är slut och det är back to work, typ..
Träffade Macki i fredags, och för er som vill veta så är allt som vanligt igen :D :D
Jag älskar dig mer än livet! ♥
Sov hos honom och i lördags väcktes vi av min mobil, Emelie sms-terrade oss xD
Hon ville att jag skulle följa med till Lund och sen sova hos henne, så ja.
Det blev så, krängde satan på kvällen och glodde film.
Fast jag somnade efter andra filmen xD
Igår hade vi typ ingenting att göra så vi åkte till Burlöv Center en runda.
Köpte en stor, mysig tröja :) Visserligen var den på killavdelningen men vafan xD
Sen käka vi på Mc Donalds där Emelies syster jobbar, sen gick vi några runder till och sen åkte vi tillbaka till Höör där vi träffade Eric. Han hängde med hem till Emelie en stund ^^ Haha, kollade lite i gamla skolkataloger (alltid lika kul och alltid lika pinsamt) Sen körde han hem och vi käkade lite.
Fast sen bestämde vi med Marcus, Jimmie och Eric att vi skulle komma till dom. Så vi blev hämtade å ja..

Marcus skulle egentligen sovit hemma hos mig inatt men det blev att jag sov hos Emelie istället ^^
Så fick gå upp tio över fem imorse när jag kunde sovit ända till åtta -.-
Sitter i skolan nu, Emelie o dom har Matte B så jag börjar inte förräns tio över tio :)
Lyssnar på musik, i wanna make up right now na na na....
haha xD
Nej men, borde sätta igång med mitt arbete nu snart :/
Har skrivit en sjättedel kanske och det ska lämnas in på onsdag :/ 
ajaj...

Men ja, se ya fuckers ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0