12 december

Sitter i skolan och har foto digital nu, har precis fått reda på mitt betyg, g :)
Fast han tyckte inte om min höga frånvaro åsså sa han att det var lite "tunt" med bilder xD
Men ja, har sovit max två timmar inatt så kommer vara lagom off resten av dagen  -.-
Fast just nu har jag överskottsenergi så jag vet inte var jag ska ta vägen ^^

Om en stund är det rast och efter det ska vi titta på luciatåget i aulan, myys :)
Sen vet jag inte vad vi har, tror vi skulle julpyssla eller något.
Slutar tio i två och då ska jag hem en runda och packa för vid fem kommer Marcus och Andy och hämtar mig :D 
iiiiiiiiiiiiihh, <3
Jag hoppas och vill verkligen att allt ska lösa sig nu :)
Jag älskar dig! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0