Tisdag, 1/4-08 (dagen då man faktiskt fåår luras:P)

Jaha, längesen jag skrev här. Igen. Praktiken var askul och sista dagen bjöd jag hela avdelningen på vaniljhjärtan, vilket var ganska uppskattat. :) 
Helg och sen fyra skoldagar (ledig på fredagen ju) sen påsklov :) Slappt!
Gjorde typ inget speciellt på lovet, tog det lugnt typ. Igår började skolan igen, sisådär lagom jobbigt att gå upp tidigt :S
Och dagen började inte särskillt bra heller, kom till skolan som vanligt kvart över åtta men fick då reda på att vi hade sovmorgon och började inte förräns tio över tio -.- Suck!
Men ja, jag var flitig och satt och pluggade ändå, nöörd!
Sista lektionen hade vi gympa och jag trodde jag skulle döö, fy fan vad jag är dåligt tränad, inte tränad alls. Dom som tittade på fick sig nog ett och annat gott skratt, men det bjuder jag på ;) Efter skolan gick jag, Emma och Madde till stan för att äta pasta, men nej där va ingen pastavagn. Och jag som var så jävla sugen på just det. Suck igen!
Istället blev det en äcklig franskmannen, :/
Efter det gick Madde till bussen och jag och Emma gick till biblioteket för att plugga. Maha, jag har blivit värsta pluggisen nu :/ :)
Idag fick vi sluta en timme tidigare, wihoo! :D
Nu ska jag se om jag hittar något gott i skafferiet. xD

btw, Emmas småbrossor är sötast! :)
Puss på det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0