Söndag, 27/4-08

Just nu hatar jag mig själv!
Det finns ingen anledning till att göra det jag gör, det är så meningslöst.
Jag vet inte varför men, äsch, skitsamma...

Och ja, jag "vågar" skriva såhär i min blogg eftersom endast tre personer läser den typ.
Fan, fan, fan!

Jag orkar inte låtsas längre!!
Jag vill hitta tillbaka till den jag var innan,
jag vill inte vara sån här.
:(


<3<3<3

Senare,
känns bättre nu. :)
Åkte till Hörby med Leo, Andy och Marcus en runda innan ikväll. Fast det sög så vi körde till Mc Donalds i Eslöv.
Mumsigt, javisst! ;D
Sen kom mamma och hämtade mig lite efter åtta, blöö!
Men ja, skola imorron då ja.
Taha, ledig onsdag, torsdag och fredag sååatteeeee :P
Ska fira valborg med Louisenfisengrisen,
har inte bestämt var eller hur ännu men det kommer bli mööjse
:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0