Söndag, 20/4-08

Jaha?
Stack då till Jimmie och Steffi igår, vi var där en stund sen gick vi till en Dennis för någon sa att han hade grillfest. Men nej, så vi gick hem till någon Fredde och partade lite :P Fast vi fick bara vara där till elva typ. :/
Så jag och Macki gick hem till honom, typ 5 kilometer. Blä på det!
När vi kom hem skulle vi göra mat, lyckat!
Ja, sen somnade vi typ xD
Örk, är så jävla äcklig idag, mår illa som fan och bläää!


Men ja, skulle varit med Louise idag men jag kan inte ta mig dit, och sen så mår jag för jävligt. Så det får bli en annan gång, förlåt :/

Pyss<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är lugnt gumman, vi tar det en annan dag!

2008-04-21 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0