Samma jävla dumma fredag som innan, fast lite senare.

Var på filmkväll hos Malin med Lisa och Rebecca. Dom andra kunde ju inte. Den ene hörde inte ens av sig och sa om hon kunde komma eller inte. Dålig stil. Men jag är van, jag hade faktiskt inte förväntat mig mer från dig, fast du lovade att du skulle ringa. Men det är väl så, bara att vänja sig. Man kan inte ha kvar alla vänner livet ut, inte ens ett år efter man slutat gå i samma klass. För dig var det tydligen så lätt. Jag kan fortfarande inte glömma.  Och jag kommer inte sluta älta om det, ni som är runt omkring mig kommer alltid få höra det.  Det jag saknar mest av allt.
Filmkvällen var väl rätt okej, men det fattades något, emellanåt blev det lite stelt. Jag vill att det ska vara som förr!

Imorgon träffar jag älsk, och kanske Madde en snabb runda :) 
För övrigt kommer min helg bestå av plugg, och sömn.
Och det.

Nu ska jag gå och krama min kudde, den som luktar Macki<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0