Måndag, 21/4-08

Först och främst, innan jag glömmer det igen, GRATTIS PÅ 17 ÅRSDAGEN SIMON! :D


Fy fan, igår var värsta dagen på typ jättelänge. Orkade inte göra något alls, reste jag mig upp från soffan slog pulsen i 180 typ :/
Stackars Marcus som fick "ta hand" om mig, mohaha! Han gjorde mat till mig iaf :D

Stannade hemma från skolan idag, pallade inte dra dit så..
Sen smsade Emma och tyckte att jag skulle följa med till Malmö, så då gjorde jag det. :)
Mysigt väder och überhärliga vänner+burger king-mat, kan det bli bättre elloor?!
Nej precis xD
Men ja, var hemma lite efter sex, och nu sitter jag här.
Borde plugga psykologin som ska lämnas in imorron men först ska jag bara kolla på ett avsnitt från Andra Avenyn :)
Det går fort, sen ska jag minsann plugga satan! :D

Och du Natha, det fixar sig! Finns här gumman! <3


Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0