Lördag, 19/4-08

GRATTIS EMMA PÅ 17 ÅRSDAGEN!! <3


Var på tjejmiddag igår i hässleholm, (Emma skulle ju firas) vi åt på Asia Corner och hade kul så som bara tjejer kan ha xD Det borde göras oftare tjejer! :D
Vid tio kom pappa och hämta mig, när vi kom till Sösdala stannade Annelie och Jimmy utanför vårt hus (glömt något), då kom där fram två killar som var mellan 25 & 30 typ. Dom frågade efter vägen till något hus, dom visste knappt var dom var ens :P Vi försökte förklara och så gick dom :P Sen när pappa skulle köra hem såg han den ene av dom, den tjocke, han stod utanför ett hus med ett sånt där basebollträ i handen.. Vet inte vad det blev av det sen men, ja.. Fyllegubbar! -.-
Vid elva körde mamma mig till Marcus, myyys! <3

Idag vaknade jag tidigt, men hade tåkigt så jag somnade framför teven ;)
Har typ precis duschat å klätt på mig, ska förmodligen till Jimmie och Steffi senare.
Fest kanske? :P

Men ja, nu får jag gå in, Marcus surar för att jag tog datan xD

Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0