Fredag, 11/4-08

Fanfanfan! Fuck vad jag hatar denna känslan, den kommer krypande när man som minst anar det och det finns inget man kan göra för att undvika den. Usch! Känslan av att känna sig tjock, fet, ful, äcklig, motbjudande, oduglig ska jag fortsätta?? Jag orkar inte vara sån här, jag vet att alla tycker att det är jobbigt när jag är sån.
Men jag kan inte hjälpa det, :'(
Jag vet inte vad jag ska göra. Känns som om allt bara går emot mig just nu. Just jävla fucking precis nu!

Suck!

Så, nu ska jag inte klaga mer.
Försöka iaf.
Jag ska gå och dra något gammalt över mig, och tycka synd om mig själv, och gråta lite över ingenting.
Tjejer behöver göra det då och då. Det typ rensar ut slammet ur kroppen.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0