Torsdag,

Ojoj, skaffade blogg för att skriva varje dag men det blev inte så. Får bättra mig, maha!

Julafton var mysmys, vaknade upp bredvid älskling<3 och var hemma hos honom till kvällen då vi åkte hem till min bror och firade där :) Andy var tomte, hihi.. Det gick bra trots nervositet+ några missförstånd. Efter julklappsutdelning och lite snack åkte vi (jag, Marcus och Andy) hem till Marcus igen.

Juldagen började segt men slutade bra :) Jag följde med till Marcus morfar för att fira jul där. Pinsamt, men vääldigt trevlans.. God mat dessutom:) Marcus frågade någon släkting på skoj om han hade ett playstation 2 att sälja, och han bara: ja, jag har ett i bilen, vill du köpa?
Haha!! Så nu har vi playstation 2 och singstar (fick det i julklapp), hihi..

Onsdagen var skojskoj. Jag och Marcus följde med Andy och Leo för att hämta nån Lelle i Dalby, sen körde vi vidare till Lund för Marcus skulle köpa ny piercing. När vi skulle köra hem kom jag på att jag inte hade käkat frulle, och var så jävla hungrig. Så vi käkade på Mc Donalds, haha! Mc Feast till frukost, mmm. Sen skjutsade Andy hem mig och Marcus och då gjorde vi typ ingenting, glodde på film med hans mamma.

Idag sov jag till halv ett (vilket jag aldrig har gjort innan), och när jag vaknade var jag helt själv hemma, trodde jag. Men Andy låg i soffan och snarkade. Efter en timme kom Marcus och Christel hem, de hade bara varit och handlat. Och nu har jag rätt tråkigt, ska gå och se vad Marcus hittar på. :)

Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0