Tisdag,

Wiiie! Idag är jag glaaaad :D Inte för å skryta men jag fick mvg på Vård- & Omsorgskursen :)  Är typ överglad nu!
Haha ^^


Hihi, idag har skoldagen gått fort (precis som alla andra dagar). Första lektionen hade vi svenska som gick bra. Sen va de rast, sen yrkesämne resten av dagen. :) Fast vi fick jobba satan för vårt arbete skulle vara inlämnat idag, tjugo minuter innan det skulle lämnas in var vi klara. Puh, vi hann, tänkte vi. Haha, sen när vi hade slutat kom Emma S på att vi hade glömt skriva om rehabilitering, illa, illa..  "/
Men Pia sa att vi kunde skriva ihop något om det till imorgon, snäll lärare :)

Gick en runda i stan med Emma, skojskoj! På bussen snackade jag med Rebecca och Lisa, också skojskoj :)
Nu är jag hemma, Marcus har inte vatt i skolan idag så han va här hemma när jag kom. Miranda är här och busar.image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0