Söndag,

I fredags var jag, Marcus och Emelie hemma hos Martin. Vi glodde på gilm och käka pizza, och det gick väl ganska bra. Emelie ragga som satan iaf :) Haha! Menmen, mamma hämtade oss vid 23.

Igår åkte jag, Marcus och pappa till Hässlehåla för att inhandla de sista klapparna, vilket inte var det lättaste. "/ Menmen, till sist hittade jag en klapp till Marcus, hehe.. Han tror han vet vad det är, och det kan han få fortsätta tro tills imorgon. Haha!

På kvällen var vi hemma hos Annelie och Jimmy. De bjöd på pizza, haha. Så nu har jag käkat pizza två dagar i rad..

Idag åkte vi hem till Marcus, skojskoj :) Ska sova här tills imorgon och sen efter att vi har ätit lite julmat och öppnat klappar ska vi åka hem till mig.  Andy ska vara tomte hos min storebror, maha!

Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0