Fredag

Fredag, fredag, fredag.. Fredagar är underbara, dvs om man har något att hitta på.. Det känns som om det var evigheter sen jag festade så om någon är sugen på å dra med mig är det bara å ringa :)
Vi hade typ fredagsmys idag, Pia (läraren) gjorde marängsviss (eller hur det stavas) och det var gottgottigottgott! :) Efter att man hade ätit så man höll på å spy skulle vi leka julklappsleken, taha.. Jag fick fyra klappar :) Slutade tjugo i fyra och då går bussen så fick vara i stan typ en timme tills nästa buss skulle gå. Mötte Mong så gick lite med henne på H&M, hihi.. Sen satt jag på stationen och frös i sisådär en halvtimme :/ Sen kom Malin, typ 5 min innan bussen kom. Och nu är jag hemma, Marcus kanske kommer idag. Dvs om hans mamma elr bror vill/kan köra han till stationen.. Menmen, aja..

Oj, får inte glömma en sak! :D
 Lite stolt får man vara, jag fick MVG på min metodbok. Dessutom hade jag gjort den helt själv:) HAHA!

Nu ska jag gå å kolla om det finns något gott i kylen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0