Det är slut.

Gaah, blir så trött på såna människor som du. Att du bara orkar med dig själv. Du var ett misstag, han vill inte vara med dig! Aldrig mer! Du gillar honom fortfarande, men inse, du är dissad!! Hur fan kan du vara så jävla korkad och respektlös?! Idiotidiotidiotidiotidiot!!! Du vill förstöra, jag vet, men skaffa dig ett eget liv för fan! Du sa vi skulle vara vänner föralltid, men hur ska jag kunna lita på en sån som dig? Jag vill inte vara vän med dig, har aldrig velat. Jag låtsades bara! Du är raderad, borta, försvunnen ur mitt liv. JAG HATAR DIG! Du skiter i alla andra, du tror det bara finns du på hela jävla jorden. Ditt ego-trippade helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0